duminică, 14 februarie 2010












Aseară am ajuns la cumpărături la un hipermarket pe a cărui holuri se afla doua fotolii care, contra unui leu, îţi "execută" un minut de masaj. Văzând o domnişoară care închidea lasciv ochii în timp ce fotoliul îşi făcea treaba, curios, m-am aşezat pe scaunul alăturat şi am introdus în fanta scaunului un leu. La început sunt imobilizat fiindu-mi prinse picioarele între dispozitivele speciale (tip menghină), iar apoi din spătar simt tot felul de "degeţele" care mă masează pe spate. Ok, îmi zic, bună treaba! După care surpriza... simt că din şezut iese un dispozitiv care începe să mă controleze prin locul pe unde n-a umblat nimeni. Dau să mă ridic dar "rana din pulpă nu mă lasă" adică dispozitivul nu-mi dă voie. Norocul meu că "degeţelul" respectiv nu a insistat în acel loc retragându-se. Atunci am înţeles de ce domnişoara de lângă mine aprecia  aşa mult "masajul". Nu ştiu ce să cred, ori am ales fără să ştiu un program "lady", ori un program "poor" ţinând cont că am băgat doar un leu, important este că am scăpat "întreg" şi am trecut cu bine şi prin această încercare.

2 comentarii:

  1. Sigur nu era scaunul lui Vlad Tepes? Mare noroc ai avut, in evul mediu, se insista cu acel degetel pina la satisfacerea completa... excludem faptul ca era ceva mai gros si din materiale lemnoase... Oricum ai grija unde pui popoul data viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. uită-te şi tu la imagine, nu prea e din epoca lui Vlăduţ!

    RăspundețiȘtergere